My Little Universe + God of Light Remastered Bundle
Dive into two unique universes and experience the joy of creation and the magic of light. This exclusive collection brings together the creative wonders of "My Little Universe" and the brilliant puzzles of "God of Light Remastered." Whether you're building your dream world from scratch or navigating light through complex puzzles, this duo of games promises hours of immersive gameplay.
Embark on a grand adventure in "My Little Universe", a delightful and engaging game that puts the power of creation in your hands. In this enchanting world, you’ll start with a small, desolate planet and transform it into a vibrant, thriving universe. Gather resources, build structures, and craft tools as you explore various planets, each with its unique flora, fauna, and challenges. With its charming graphics and intuitive gameplay, "My Little Universe" is a perfect blend of exploration, construction, and discovery.
Immerse yourself in the visually stunning and intellectually stimulating world of "God of Light Remastered." This unique puzzle game invites you to become the guardian of light, where your mission is to harness the power of light and save the universe from impending darkness. Use mirrors, prisms, and other light-manipulating objects to guide rays of light through intricate and mesmerizing levels. With its breathtaking graphics, atmospheric soundtrack, and challenging puzzles, "God of Light Remastered" offers a serene yet captivating experience. Challenge your mind and soothe your senses!