My Lovely Dog Adventure
Travel the world as a little Corgi! You wander mysterious and different landscapes in search of your beloved friend, collecting shiny crystals on the way.
Find out what caused the petrification of the humans and find a way to undo the curse that befell them!
This is a short emotional story-driven exploration game that will keep you interested with an immersive story and stunning environments.