My Lovely Empress
You are Emperor Hong, the esteemed Emperor of the Crimson Empire, and you have experienced profound loss. Following the passing of your mother, the former ruler, you tragically lost your beloved Empress as well.
Faced with no other options, you are compelled to summon and seek the aid of the Yaoguai, forbidden but powerful creatures of the north with a taste for human souls, to assist you in resolving imperial challenges, enforcing your will, and supporting the welfare of your citizens.
You are far from the only ruler in the world, and balancing the needs of your people with the businesses you conduct with other rulers will be a difficult necessity on the path of growing the Crimson Empire. However, once your land has hit the peak of its prosperity, you are given a choice live with all you have created or command the Yaoguai to bring about a calamity to devour your empire and sacrifice your people in a bid to resurrect your beloved empress.