My Name is Mayo 2
Right in the middle of the Next-Gen hurricane, comes the true next-gen game everyone’s been waiting for! ...Not this one; but it’s close! This... is the touching story about a disorganized Mayo jar, who just can’t get its sheets together.
Mayo is back, and it’s all about kicking butts and having an existential crisis. And it’s all out of butts! This second entry into the My Name is Mayo Cinematic Universe (not a thing btw) features the same real-life tapping mechanics and dozens of unlockable achievements as the original game. Be brave, be wise, unveil the stories and maybe... just maybe... you’ll learn from them... again.
A: Isolation in 2020 has been interesting to say the least. Also we couldn’t resist peer pressure.
A: Huh? Franchise? Well, the graphics are 1080p, 60fps. 1950’s graphic-art inspired. Only the best!
A: More of the stuff from the first game! 4 new stories to follow along; 10 more crazy facts to discover; some weird minigames sprinkled throughout; and one messed-up Mayo.
A: Yup. Click the Mayo jar and the gameplay will “click” with you right away! “Tap” into the psyche of Mayo and “Mouse-y” along the quirky stories!