Start your own icecream business with your own little icecream booth on a beautiful beach! Sell the delicious icecream and make your customers happy! Serv them delicious icecream in various flavours and various dips, toppings and syrups. Start your ice cream booth now and download the game!
My little IceCream Booth is a casual ice cream shop tycoon game where you need to fullfill each customers request by stacking up the requested icecreams with the various ingeredients. Choose between 6 flavours of icecream, 5 toppings, 6 syrups and 6 dippings.