IMAGINATIVE EXPERIENCE
Mystic Pillars is an unique blend of intriguing puzzles and an immersive storyline set in Ancient India, providing you with an engaging gameplay experience.
The game is a reimagination of the Indian traditional board game - Ali Guli Mane or the Internationally known variant Mancala. Solve the 100 simple, handcrafted and unique math based spatial puzzles.
Play as a mysterious traveller whose journey across the world lands you in the kingdom of Zampi. Resolve the drought plaguing the once-prosperous kingdom of Zampi by solving puzzles and destroying the magical pillars blocking the water.
Over the course of your journey, meet characters from the past and uncover events which led to the downfall of Zampi.
The game is greatly influenced by the UNESCO World Heritage site Hampi, India and Indian tradition. Mystic Pillars is our effort to showcase the Indian culture and lesser known languages like Telugu, Kannada, Tamil, Catalan etc. Experience the full game with Voice Over in an Indian Language Kannada or English like never before. The story is available in a total of 21 languages.