Myths of Orion: Light from the North
Long time ago, in a Realm of Orion, a powerful, but greedy wizard collected knowledge from all around the world. And thus came to write the three Books: books of Knowledge, Law and Magic.The books gave him ultimate powers. But, he used them not to prosper, but for chaos!
One day the mighty enchantress Salina gathered all of her strength and courage and stole the Books from the Wizard.
Under the cover of a night, she took the Books and her child, baby Meredith, and ran far, far away to the North, to her sister Ariel's house - at the very edge of the world. She could only hope the Wizard wouldn't find them there. And so, the years and decades passed by... until one day...