REKNUM SOULS ADVENTURE
A collection of classics from the 8-bit era, with special add-ons like display modes, save states, rewind to help with gameplay accessibility and more!
In the kingdom of Drissol there was a great battle in the lust for power and it was where Cheri lost her family. After the war ended, she follows her desire to bring her family back based on village rumors, said rumors say that if she manages to get the 4 sacred souls she will be able to open a portal to the underworld and bring her family back … Here is when our adventure begins!
A couple of years after the events of V.O.I.D. the Ploids have formed the patrol that protects time and space to avoid repeating the history of V.O.I.D. With Dr. Elo, also Alpha and Omega Ploids enter a new link in evolution due to time travel turning them into PLOID X, a skill that allows them to have temporary improvements to their systems in order to fight. In order to become Ploid X, Omega must travel to several ruins in search of the sacred disks that contain the necessary information to be able to take the final step and evolve.
In Uchūsen you control the ship Kairos, designed with high technology to fight against the alien invasion Uchūsen. Your goal is to open up between the enemy base and end the invasion to win the intergalactic war. Do you have all the necessary reflexes to control Kairos and open yourself up in the enemy base?