NecroBouncer
Rip through the crowd and bust up some bosses. Consume powers hidden in gemstones to improve and upgrade your bouncing skills. Stir them together in various ways and discover powerful new mixes to demolish the drunks of the dungeon.
Return stronger, angrier, and more heavily armed after each defeat. Experiment with outfits (each with its own unique perks) devise clever strategies, upgrade powers and swirl them all together with hundreds of artifacts. Concoct the perfect cocktail of success!