Neko Rescue Tale
A little kitty’s friend has gone missing, and it’s up to you to guide the frisky feline to rescue them! Presented in side-scrolling pixel art style, Neko Rescue Tale is a traditional action platformer where you guide a heroic cat through seasonally themed stages filled with enemies, traps, pitfalls and more. Run, jump and always land on your feet!