Nekograms
Cushions move up and down
It’s easy to play for all ages, but it does get quite challenging (so keep trying if you get stuck!)
There are three charming worlds, 15 different cat breeds, lots of cute accessories, and an unlockable bonus world (with endless levels). Each world has a unique look and original music.