Year 2053, the world as we know it came to an end in a war lost in time. Now, only inequality remains, in the form of Viridis, the great city that encompasses the dangerous Blind City and the luxurious Bright City.
Axel McCoin, once a police detective, will become the key piece to unmask a whole plot of corruption and power that plagues the unstable peace of Viridis.
Experience the stories of the city and its inhabitants, accompanying Axel in his mission to overthrow the established order and demolish the foundations of this corrupt society.