Neon Drive
From beautiful cityscapes and ocean roads to exploding enemy spaceships, Neon Drive has it all. It's inspired by the arcade games of the 80's, but set against a futuristic backdrop of glowing cyber-grid, all in silky-smooth graphics. Neon Drive brings you 8 amazing levels, adding up to hours of enjoyment. Each level features multiple twists and perspective changes, keeping you on your toes (err, wheels) throughout the gameplay.
Neon Drive will put your mad dodging skills to a real test, mercilessly pushing the limits of your reaction time and short-term memory to avoid obstacles and dead-ends. Seriously, this game is wicked; just when you think you've got the hang of it, it turns the table on you.