NeuroVoider
NeuroVoider is a twin-stick shooter RPG set in a cyber futuristic world about brains shooting evil robots with nuclear rocket launchers. Battle through the horde of vigilant robots, boost your character by overcoming enemies, and defeat the master NeuroVoider to end this eternal war.
Play in co-op with up to four friends*, or go it alone in a hack and slash adventure, with a pinch of roguelite, and some permadeath.