New Star Manager
Welcome to New Star Manager: The critically acclaimed game from Simon Read, creator of the BAFTA Award-winning New Star Soccer series. Take control of New Star FC – a beleaguered soccer club which needs your management skills and instincts to unlock the team's potential and make it to the top of the game. This is soccer management like you've never experienced it - Be more than just a player, be the head, the heart, and backbone of New Star FC. Be the Manager.
TOTAL CLUB CONTROL: Take ownership of every aspect of New Star FC, from constructing vital club facilities and managing the players' training regimes to choosing the perfect sponsor and hiring or firing the backroom staff!
FULL SQUAD GAMEPLAY: Use every member of your team to set up and score pivotal goals with on-pitch gameplay using innovative controls. Change at any time between touch screen and Joy-Con controls in handheld mode, or use the Nintendo Switch Pro Controller!
THE NEW STAR SOCCER EVOLUTION: Experience the newest instalment of the New Star series, whose pick-up-and-play sports titles have already been enjoyed by over 30 million players!