Nexomon + Nexomon: Extinction - Complete Collection
What a catch! Return to classic monster-catching games once again, as for the very first time, the original Nexomon and Nexomon: Extinction will be combined into one incredible package.
Let the battles begin! Trap, tame, and train more Nexomon than ever before and assemble the ultimate team. With the help of the loyal friends, you’ve made along the way explore the NexoWorld and battle trainers, champions, and foes to once and for all save the world and become the hero of these two epic adventures.
With more than 600 Nexomon from nine elemental types to discover through wild encounters and level-based evolution, creating a team that matches your playstyle is effortless.
From freezing tundra and arid desert to dense forest and gorgeous beaches, the world of Nexomon is expansive and varied.
A hero is nothing without friends at their side and adversaries attempting to thwart their every move! Nexomon boasts an extensive roster of unique characters and narrative twists in a world-spanning story of good vs evil.
Go from humble beginnings with a wide array of starter Nexomon to building the ultimate team. Battle your way to victory to save the world!