Nexoria: Dungeon Rogue Heroes
Every hero has a special perk and a spell, in addition to the three stats (strength, dexterity, endurance). Gather your team of heroes, come up with unique tactics for battles. Traditional Tank, Healer and Warrior? Or would you only use brute force?
Mana is shared by all heroes and accumulates during battle. The player will have to choose which spell to use now, because there may not be enough mana for the next one.
Send your heroes to the most dangerous adventure — Dungeons of Nexoria. Randomly generated floors with a boss at the end of each. Not everyone will be able to return, but those who can will gain great glory!
Exploration of dungeons is fraught not only with crowds of enemies that need to be destroyed, but also random events and traps, the outcome of which could be fatal.