Hot-blooded action game where you steal, throw and evade flying discs to take down your opponents. Up to 4 players can join the fray in this local multiplayer sports brawler in a comic art-style. Leave your mark in the vaulted halls of Nice Disc!
Will you be the last one standing taking home the championship belt in the story mode? The story mode is available for up to 2 players, so top out your own skill or venture out with your friend in street and arena battles!
Challenge your friends in the local multiplayer battle with up to 4 players and heated modes! Survive in the battle royal, engage in team battles, reach the goal to compete the highest speed in the Nice Disc Run, or aim for the best team score in the Nice Disc Striker!