Return of the Wurm!
The next installment of the epic award-winning dueling tug-of-war is here! Stab, shoot, slice, or stomp your opponent to gain control of the screen, then book it to your side of the arena. Before long, a new opponent will appear in your way. If they kill you, they get control. Get all the way to your end of the arena to win--and be devoured by the Nidhogg. Enjoy new monstrous visuals by artist Toby Dixon and bangin beats from Mux Mool, Daedelus, Doseone, and more!
Battle it out over 10 totally unique arenas from castles, to flying ships, to inside a Nidhogg’s guts. Use the environment to your advantage!
Play through the single player, duel your friends on local couch coop or play matches online!