Niko and the Cubic Curse is a 2D Platformer where you must jump, fight, and collect to uncover the mystery of everyone’s new shape-like appearances! Play as Niko, a human who has reawaken to his new square body. He is informed that everyone in the world has been cursed, and it is up to him to find the cause and bring an end to this nightmare!
Explore 4 unique worlds throughout your adventure! Each level will bring a new challenge and a new gameplay twist!
You will encounter strong boss enemies in every world, including a special shape-like appearance from special guest Fadel – GamesCage!
You can customize Niko with different hats and colours to personalize your journey!