Ninja JaJaMaru: The Lost RPGs
With the two hidden RPGs of the JaJaMaru universe available on modern consoles you will experience two classic Role Playing Games that are truly unmissable from the JaJaMaru series as they are a treat for all true retro fans!
With their classic retro pixel look, they will take you back to the 80's as you try to save the village from evil yokais and dragons which are causing suffering and chaos to the villagers and defeat the Great Demon Fairy. The collection includes „Ninja JajaMaru: The Ninja Skill Book”, the first RPG in JaJaMaru history and “Ninja JajaMaru: The Legend of the Golden Castle”, which is the second game from the series. Together they are the ultimate RPG adventure as they both reveal a whole new gaming experience.