Ninja Shuriken Master
In Ninja Shuriken Master, you become an experienced ninja on a journey of survival in a dark anime-inspired world. Use your quick reflexes and shuriken throwing skills to battle your way through waves of enemy ninjas.
Prepare to embark on a thrilling journey of vengeance, skill, and shuriken mastery. Are you ready to become the legend?