Four-player drop-in/drop-out madness!
Stretch your muscles and embark upon the ultimate marathon of Japan in a crazy party racer! Hurdle barrels, outrun Shiba Inu and dive out of the paths of bicycles - all while throwing fruit at your opponents and dashing across planks precariously balanced over waterfalls in an unreal marathon across the whole of Japan!
Climb the ranks from rookie runner to marathon master. Experience the stories of lobster-man J DARWIN, narwhal enthusiast Elizabeth Nishibori, old uncle sailor Zenbei “XEN BAE” and wannabe dating-agency owner Snuguru Maestro, all while revealing the shady secrets of the unseen forces at play behind the Nippon Marathon. Can you beat the returning ten-time champion Handsome Hazuki and his cronies?