80s SCI-FI NOSTALGIA
Nirvana is filled with a retro sci-fi anime vibe - neon lights, beautiful women and ultra-fast spaceships. It's also an ode to classic racing games from the DOS era combined with an engaging visual novel!
In addition to racing on 10 retro-themed, low poly tracks there are many decisions to make in the game, with 5 different story endings!
Great Ultrathought Race of the Universe (G.U.R.U for short) is where each Orbital City competes to resolve conflicts by racing down a dangerous interplanetary track.
You play as a retired Eye - a guide of Nirvana Pilots. In the past, a tragedy took away your will to act - you lost your beloved through a mistake.
The young pilot Yume asks for your help, however, memories come crashing back... Will you be able to overcome the pain and redeem your sins?
The pumping music composed by Retröxx will help you overcome speed barriers. Vibe through catchy tracks with a retro vibe and relive 80s nostalgia!