No Longer Home
No Longer Home is a game about letting go of the life you've built due to circumstances beyond your control. Immerse yourself in the lives of Bo and Ao and learn about their dreams, frustrations and fears. Welcome the magic of the everyday and somewhat extraordinary.
Bo and Ao are graduating university and preparing to leave the flat they’ve lived in together for a year. Thanks to visa limitations, Ao is forced to return to Japan, leaving Bo in England. Disillusioned by post-educational life and shoved aside by a government who doesn’t want them there, both are trying to come to terms with their uncertain futures. And deep under their South London flat, something grows...