No More Snow
"No More Snow" is a fast-paced, action-packed top-down shooter where Christmas itself hangs in the balance! Step into the boots of Santa Claus (or Mrs. Claus in co-op mode) and battle through 10 snowy, danger-filled levels, from the eerie depths of a graveyard to Santa’s bustling workshop. With vibrant, cartoonish low-poly graphics, No More Snow delivers a holiday adventure full of festive chaos and explosive fun.
Armed with an arsenal of holiday-themed weapons, including rifles, shotguns, and even a flamethrower, take on hordes of twisted enemies like zombie elves, vicious snowmen, and other fiendish creatures. Feeling close combat? Wield powerful melee weapons, like Santa’s axe or a candy cane club, and clear your path to victory. Face 8 epic boss battles against formidable foes, including the Snowman King, the Grim Reaper, and the ultimate villain, Krampus.