No One Lives Under the Lighthouse
The previous lighthouse keeper has gone missing without a trace and you are the newest keeper tasked with keeping the lighthouse lit every night. Keep your sanity from slipping on this desolate rock in the middle of the ocean, and don’t give in to hallucinations. Let it be a calming reminder that it's just you here, because No One Lives Under the Lighthouse.