Nocturnal Visitors
One ordinary November night, Jamie witnesses a paranormal event. Shortly afterwards, he is transported to Aliorbis, a mysterious alternate version of Earth where magic and science coexist in almost perfect harmony. It’s the place where all the legends that we know of are born.
There, Jamie learns that he is what is known as a “Visitor”, someone who can cross the barrier that separates his world and Aliorbis. He quickly becomes part of SEEK, an organization that investigates crimes that are a threat to both worlds. Through his adventures with SEEK, Jamie slowly becomes acquainted with its dark and twisted past filled with corruption and chaos. He gradually starts to wonder if he is truly on the right side of this story.
Play as Jamie and other characters with unique personalities and backgrounds, explore otherworldly scenarios full of detail, solve puzzles, and investigate gory crime scenes.