Nora: The Wannabe Alchemist + Mosaic Chronicles Deluxe
Join Nora, a spirited young witch who's made a few… reckless choices. Embark on a whimsical point-and-click adventure and help her right the wrongs she’s done. While you’re at it, help this wannabe alchemist become a licensed witch.
Take the literal fruits of your labor to create dozens of unique potions. You decide if you’d rather use them to remove some obstacles or sell them for a profit. Visit the nice elderly lady who runs the magic shop next door. Spend your money wisely and expand your range of possibilities.
Use your alchemy to revitalize the old gardens left by Nora’s grandmother. Uncover new locations and new materials to speed up your journey to the top. Help Nora realize her dream and become a master alchemist.
Chose from a wide plethora of options to make Nora’s home into the place you could call home. Use your hard-earned cash and customize it to your heart’s content. It won’t influence your alchemy, but it will look glorious.
Follow the plot to save a beautiful princess or a handsome mage from a powerful beast!
Match colored pieces of glass to reveal the next page of adventures in one of two stories: A Bit of Horoscoping and The Lucky Knot.
Each picture depicts unique characters and events in the stunning style of stained glass mosaics. You will find the completed ones in one place. This makes it easy to check your progress.