Not Tonight 2
In an alternative broken America, where capitalism and political greed have taken center stage, your friend has gone missing. Snatched during a protest, Eduardo Suarez has been seized by the authorities, and now sits ready for processing in the Miami gulag.
Not Tonight 2 is an American document-checking road trip, fusing a time-pressure RPG with a politically charged, dark comedy where every decision matters. Will Eduardo's friends Malik, Kevin and Mari manage to locate and deliver his documents to Miami in time, or is this the end of the American dream?