Nour: Play With Your Food
Nour is an experimental food art game that blends mouth-watering visuals, dynamic beats, and playful exploration. Unbound by scores, time limits, or realism, Nour invites you to play with your food in a variety of surreal scenes ranging from chill to unhinged - from a symphony of toasters to a bathtub full of ice cream, and far beyond. Rediscover the joy of play in this unique foodie fantasy.