Nova-111
Pilot your trusty vessel through mysterious and foreign planets in this award-winning sci-fi-themed turn-based adventure with a real-time action twist. Your mission: fix space-time and search out the scientists lost in the aftermath of the Universe's greatest experiment. Aided only by your trusty (if somewhat sandwich-obsessed) guide, you must repair the temporal vortex!
Progress through three beautiful, distinct worlds! Protect yourself by collecting new abilities and upgrading modules for your ship. Whatever you do though, never forget that your greatest weapon is always SCIENCE itself!
▪ Your turn! But my turn as well - Innovative mix of turn-based and real-time gameplay.
▪ To go even further beyond - Collect a multitude of upgrades and modules for your ship.
▪ When you go high, the music goes higher - A dynamic soundtrack that adapts to your play style.