Nowhere Girl
After getting sad-drunk with a biker-wizard, you, the protagonist of our story, have woken up with a ghost in your bed! Her ghostly tail is chained to your leg and she's just as scared as you are! You can shake and rattle and yell and kick and scream all you like, but there's only one way to set the poor thing free. You've got to fall in love with her. The feeling doesn't have to be mutual.