OGRE TALE -鬼譚-
Set in modern Japan, you will fight against yokai as the "Three Ogre Sisters" who are descendants of the ogre tribe.
There are more than 50 missions, and you will be exterminating yokai in various regions of Japan.
In addition to the basic actions of attacking, jumping, dodging, normal attacks, and special moves, characters can perform a variety of actions by setting skills in weapon slots.
The rarer the weapon, the more slots you have, so you can combine various skills.
Once upon a time, Momotaro (a.k.a. Peach Boy) and his allies, Kintaro and Issuntaro, wiped out the tribe of ogres who plagued the Japanese countryside, and everyone lived happily every after.
Centuries later, Momotaro's descendant -- bored of life as a bar host (!) -- decides to run amok and terrorize the Japanese countryside with mononoke and yokai and all those other Japanese mysticism-related things you've probably heard the tiniest bit about from some anime somewhere. Not because it's his destiny or anything; just because he CAN.
With the hero now serving as villain, it's time to flip the script and turn the villains into heroes! Or... comparatively less bad villains, at least? Ran, Hana, and Yume -- sisters who are descended from the very ogres Momotaro once took down -- must join forces with a kitty cat named Iroha who serves as their mentor, narrator, and caregiver (?) to rid the world of the pink, peachy menace and his fairytale folkhero-turned-villain flunkies in this action-packed tongue-in-cheek Japanese-inspired beat-em-up other-words-separated-by-hyphens romp-o-rama!