OMG Zombies!
As a lone cop armed only with bare wit, a large-calibre sniper rifle and bullets coated in a zombie-exploding pathogen, you are the last man standing at the epicentre of a zombie outbreak. Your mission? To succeed where the police and army failed by clearing the streets of 8 different strains of bloodthirsty zombies and stop Armageddon in its tracks!
For cool and unimportant reasons these suckers literally explode when shot, showering their zombie brethren with gore and causing chain reactions of showering zombie gibs with just a single bullet!
Use your sharpshooting skills to vanquish 100 branching levels of zombie hell across 40 unique environments in this hugely addictive chain reaction shooter. Earn 400 shiny medals and cold hard cash to buy 100 different upgrades, all designed to MAKE THOSE ZOMBIES EXPLODE!
This even newer and 'improved-er' OMG Zombies! features a brand new sniper scope view, improved touch control, a fast-forward feature, instant restart feature and all the zombie-splattering action you could ever want! Get your trigger finger at the ready!