OMNIMUS
Most states did not survive the third world war. The borders between them were erased, and a unified form of government was established on the planet - Corporatocracy, which put power over people in the hands of cold-blooded boards of directors of transnational companies.
The bloody war left a heavy mark on all of mankind, creating millions of useless cripples, one of which is the hero of this visual short story.
Involuntarily, he becomes a participant in an ambitious experiment, the OMNIMUS. In the beginning, everything is going well, but gradually the events begin to take on a completely unexpected turn.