“OPUS: Echo of Starsong is a serious contender for my game of the year.” - Kotaku
OPUS: Echo of Starsong - Full Bloom Edition is the definitive edition of the visual novel-style adventure game, now with all-new voice acting. Dive in and enjoy an intergalactic journey that transcends time through love.
Taking place in a lawless solar system at the height of a gold rush in space, players play as the exiled noble Jun, who is accompanied by Eda, a witch orphaned by war. Together, they embark on a journey of self-discovery, as they search for treasure-filled asteroids of legend and lore. However, what appears to be a blessed encounter will turn into a lifelong burden... Will Jun, now a withered old man, be able to see his lover one last time?
Form relationships, experience love and loss, and face crises together. Each character has their own reason to embark on this journey. Discover not just what happened in their past, but what makes them who they are.
Explore a giant star map full of asteroids, underground space stations, and sprawling cities as you trek across the stars. Discover a universe where humanity ekes out an existence among forts of floating rocks.