OctaFight
OctaFight is an explosive combat game. A tribute to good old couch multiplayer titles, offering intense and devastating versus matches.
Create your own fighting rules, from fairly competitive to deliciously chaotic, compose with various bomb types, crazy game modes and momentous arenas.
With his amazing overpixelated Art, OctaFight declare his love to minimalism and refined design, and explore the promises of the ultra-low definition!