Odium to the Core
Guide Odium through dangerous and intense music-fueled levels to fight and stop the spreading corruption. Reach the core and save the world!
Keep the balance to avoid traps, enemies and move through narrow passages. Defeat challenging bosses and discover the story behind the corruption of Odium's world.