Oh...Sir! The Hollywood Roast
Oh…Sir! The Hollywood Roast is a brand new spin-off to the surprise indie hit, Oh…Sir! The Insult Simulator. This time around we’re taking tinsel town down a few notches, while classing up the joint.
Play as one of many famous, but for legal purposes, slightly different pop culture icons and verbally spar with other Hollywood elitists using a deep battle system.
Verbally joust by yourself or take your verbal skills on a global PR tour and battle friends and family from anywhere in the world*.