OkunoKA
OkunoKA is a super hard platformer where you play as Ka, an improbable blue fellow who's about to save the world of souls from thean evil hands of Os, who is transforming its inhabitants into machines.
As the incorruptible and immortal Ka, you’ll be jump and run through these breackneck lands, purifying the corrupted and attempting to defeat Os.
OkunoKA brings to the next level the classic and old school run and jump platformer hardness by adding a new insane layer of reflexes needed.
Make your way trough 100+ levels, insane boss battles, hidden secrets, dark wolrds and oodless of unlockable.