Old School RPG Bundle
Chroma Squad is a tactical RPG about five stunt actors who decide to quit their jobs and start their own Power Rangers-inspired TV show! Cast actors, purchase equipment and upgrades for your studio, craft weapons and giant Mechas out of cardboard and duct tape. Once the cameras are rolling, you will control your cast of five colored-jumpsuit-clad warriors in dramatic, turn-based battles!
In Knights of Pen and paper, take on the roles of in-game players taking on the roles of their characters in a traditional pen and paper RPG session in the ultimate meta roleplaying experience. As both the playing characters AND the game master, you can choose which battles to fight. Put together a bunch of monsters to make for a challenging fight and your efforts will be equally rewarded!
Enjoy hours and hours of adventures in these turn-based, retro style, pixel-art RPG full of danger, intrigue, and semi-appropriate cultural references! All games include all of their ever-released expansions with many new characters, enemies, quests and locations!