Olija
Through adventurous exploration, narration and razor sharp combat, the player will discover a strange world and its inhabitants, including Olija, an enigmatic lady that Faraday finds himself bound to over time. Inspired by swashbuckling tales and cinematic adventure games, Olija is a story about facing the unknown in adversity.