Omensight: Definitive Edition
You are the Harbinger, a powerful mystical warrior. You have witnessed the destruction of the world. In order to prevent annihilation you are destined to repeat that fateful day and solve the murder of the Godless-Priestess, whose death precipitated the apocalypse.