One Hell of a Ride
Action-packed, arcade and explosive racing game — this is the best description for One Hell of a Ride. Are there any better candidates to fill the boots of such memorable titles, as Carm… ahem… Twiste… ahem… Well, you know these games without any hints from us. The point is, One Hell of a Ride will give you the same old feeling like other arcade racing games from the past used to. We should have called it Heavy Metal Racing, frankly speaking.
One Hell of a Ride includes one hell of a heavy metal soundtrack, cars with mounted rocket launchers and nitro boosters, the option to smash, crash and destruct your enemies on your way to the finish line! Retro graphics, affordable price and magnificent explosions on the death-ridden tracks — you know you want it!