One Line Coloring
One Line Coloring is a vibrant puzzle game about creating lively shapes that compose and fold into beautiful, themed dioramas. One Line Coloring offers a relaxing, creative experience built around lines that uncover charming objects. Inspired by classic, pen-and-paper game of connecting dots, One Line Coloring gives players an impression of actually drawing the full object, line by line. Some objects are easily recognizable as our everyday items, others need to be completed to reveal their true form.
Once solved, the object is beautifully animated and saved as a part of themed dioramas. One Line Coloring offers a diverse set of dioramas, such as an island, coral reef, forest or space. Every set has its own distinctive collection of picked models, based around everyday items, gadgets, fauna & flora, architecture etc.
Complete all beautiful, hand-drawn models of diverse objects this one-of-kind coloring game!