One More Dungeon 2
As a nameless adventure seeker, you venture into an ancient dungeon full of secrets, traps, and hostile creatures. You wake up in the ruins of an ancient fortress, held captive by giant sentient snails.
Use a wide arsenal of magic staves, melee weapons, and forbidden artifacts to fight your way through the crowds of enemies and make it out alive!