One Person Story
You will evolve and grow up in a minimalist and beautiful environment full of characters, objects and events that represent life situations. Sometimes there is pain, like when our little hero crushes on spikes. But friends always help and open the doors that stop us – so we can keep moving on. Thinking hard always offers solutions to our problems. Discover and make your own journey now with us!