OnePunch
OnePunch is a casual action game boasting hyper speeds and intense punching power.
Two buttons does it all: move and act! With simple controls taking zero time to learn, the action is twice as addictive as players experience the cool rhythm of whacking a series of sandbags! Experience the non-stop action for yourself!
From 'One Punch' mode, with wide maps that test distance control, to 'JabJab' mode, making use of both hands to make it feel like players are doing the punching, and 'Assault' mode, where timing is everything, there's a wide variety of game modes for players to test their limits!
With intricately rendered quality pixel graphics, the unique skins packed into the game will stimulate each player's desire to collect! Combine all the various collectibles to find the perfect combination of character, sandbag, and effect!