Oniken: Unstoppable Edition
In a post-apocalyptic future controlled by a sinister corporation, ninja mercenary Zaku is the last hope for humanity. Inspired by the demanding gameplay of 8-bit action/platformers, Oniken pits your agility and swordplay against a gauntlet of enemies, traps, and challenging bosses.